keskiviikko 28. elokuuta 2013

terveiset taalta Ranskasta

Joo oon tosiaan ollu taalla Ranskassa jo useemman paivan, mutta paasin vasta ny paivittamaan tata blogia. Mulla ei oo omaa konetta ja perheella on menny kone rikki, joten en oo paassy koneelle. Kamera on kylla mukana, mutta oon laiska ottamaan silla kuvia ja usb-johtokin on Suomessa eli kuvia ette ny saa paljoa. Ja anteeks kaikki kirjoitusvirheet, Ranskassa taa nappaimisto on ihan erilainen ku Suomessa, koska nailla ei oo qwertya, vaan azerty.

Lento meni hyvin ja laukkukin tuli mukana. Kentalla oli perhe ja rotarytyyppeja vastassa ja siita mulla on kuva!!!


Ranska on aika hukassa, ei kylla tunnu silta, etta olisin nelja vuotta opiskellu sita. Mut joka paiva oppii vahan lisaa Oon tehny vaikka mita naiden paivien aikana. Oon kayny pari kertaa uimassa uimahallissa, juhlissa, ravintolassa, McDonaldsissa, shoppailemassa ja rotarykokouksessa ja vaikka missa ja tavannut todella paljon ihmisia.

Huomenna alkaa tan piirin orientaatioleiri, joten seuraava paivitys tulee aikaisintaan ens viikolla. Tuolla leirilla on tosiaan kaikki tan piirin (D1790) vaihtarit jotan hauskaa tulee olemaan. Pitakaa tekin hauskaa siella Suomessa! Au revoir! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti